قطعات یدکی پمپ وکیوم انواع مختلف روتاری روغنی،آب در گردش،هوا خشک موجود و قابل تولید می باشند. انواع برند های اروپایی،آمریکایی و ایرانی قابل تولید و تامین و موجود می باشد.

برای اکثر مارک های اصلی پمپ های خلاء و دمنده است.تامین کننده اصلی قطعات جایگزین با کیفیت بالا و قطعات دارای طیف وسیعی از محصولات بیش از ۲۶۰۰۰ کالای مختلف با هزاران قطعه موجود در انبار است . و آماده ارسال در همان روز است.

قطعات یدکی پمپ وکیوم
قطعات یدکی پمپ وکیوم

بیش از ۱۰ سال تجربه در تامین قطعات یدکی پمپ وکیوم از جمله تجربه نمایندگی اصلی داریم.

هسته اصلی تامین قطعات یدکی پمپ ما کیفیت بالا است.ما فقط بالاترین کیفیت را از تولید کنندگان خود می پذیریم.تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما فقط بالاترین کیفیت ممکن را دریافت می کنند.

ما طیف گسترده ای از قطعات یدکی پمپ باد را تولید می کنیم.و با بسیاری از تولید کنندگان نیز پیوندهای انحصاری داریم.

این بدان معناست که علاوه بر قطعات معمولی یا مصرفی، قطعات سخت یافتنی مانند روتورها،بدنه سیلندرها و سپرهای جانبی و غیره نیز تخصص ما هستند.

جایگزین و قطعات یدکی اصلی را برای مارک های پمپ وکیوم مانندBecker، Busch، Rietschle، Orion، Oerlikon Leybold و بسیاری را ارائه می دهیم.

اگر در مورد قطعات یدکی پمپ مورد نیاز خود مطمئن نیستید،کارکنان مهربان و آگاه ما برای کمک به شما در دسترس هستند.

ما تامین کنندگان پیشرو برای قطعات پمپ وکیوم متداول مانند پره های پمپ خلاء، فیلترها، جداکننده های روغن، واشرها، بلبرینگ ها،کوپلینگ ها و روغن نما های چشمی هستیم.

به قطعات یدکی پمپ خود نیاز فوری دارید؟

نگران نباشید ما قطعات شما را فوراً با پیک انتخابی خود ارسال خواهیم کرد.ما می توانیم تحویل همان روز یا روز بعد را به سراسر ایران ارائه می دهیم و ارسال می کنیم.

بنابراین هر نیازی برای قطعات یدکی دارید،مطمئن شوید که با کیفیت و سرعت به دست شما می رسند با ما تماس بگیرید.