اطلاعات محصول

  • حجم مخزن: ۱۰۰۰Lit و ۱۵۰۰Lit
  • نوع مخزن: عمودی
  • ضخامت ورق: ۵mm
  • مدل پمپ: پمپ وکیوم زاگرس ۰۱۶۰ و ۰۲۰۰
  • تعداد پمپ: ۲عدد
  • لوازم جانبی: تابلو برق، پرشر وکیوم، تله آبگیر، غبارگیر، شیر و اتصالات، چرخ یا لرزه گیر

طراحی و تولید انواع سیستم های وکیوم مرکزی با حجم مخزن های مختلف همراه با یک پمپ یا دو پمپ و یا سه عدد پمپ وکیوم زاگرس با دبی های مختلف ۱۶۰ و ۳۲۰ و ۴۰۰ و ۴۶۰ و ۶۰۰ متر مکعب بر ساعت با فشار منفی نهایی ۰/۵میلی بار با گیج فشار مطلق با توجه به نیاز و کاربرد وکیوم مرکزی طراحی و تولید می شود.
از این رو در تلاشیم کلیه نیاز های شما را در حوزه وکیوم ابتدا کارشناسی،برآود هزینه و با توجه به کاربری شما طراحی و تولید کنیم.

جهت مشاوره در حوزه سیستم های وکیوم تماس بگیرید.

سیستم وکیوم مرکزی با پمپ خلاء دورانی چرخشی عمودی

در این سیستم ها از پمپ های خلاء پره ای دوار استفاده می کنند،این پمپ ها معمولا پمپ های خلاء روتاری پره ای با روانکاری هستند.پمپ های تک مرحله ای با سیستم گردش روغن سیستم های یکپارچه و حلقه بسته هستند.در حالی که این سیستم ها همچنین می توان از پمپ های وکیوم روتاری پره ای بدون روغن یا خشک استفاده می کنند.

دارای یک ساختار کارآمد و در عین حال جمع و جور می باشد و در نتیجه فضای کمی اشغال می کند و رد پای کمی از خود بجا می گذارد.

پره های پمپ وکیوم روغنی به دلیل روان کاری توسط روغن در حدود ۵۰ هزار ساعت کار مداوم را تضمین می کند.

پره های پمپ وکیوم روغنی

پمپ های خلاء روغنی دوار به صورت کوبل مستقیم به سیلندر پمپ خلاء متصل هستند.و در مدت زمان کارکرد با روغن روان کاری می شود .توسط هوا و رادیاتور روغن خنک کاری می شوند.در قسمت خروجی این پمپ ها روغن مخلوط شده با هوا توسط فیلتر های سپراتور چندین لایه و چندین مرحله با راندمان بالا ۹/۹۹ درصد بخار روغن را حذف می کند.

پمپ وکیوم روغنی مجهز به شیر گاز بلاست می باشد.نقش شیر گاز بلاست جلوگیری از متراکم شدن بخار آب در پمپ وکیوم روغنی روتاری پره ای می باشد.که می تواند با ترکیب با روغن روان کاری پمپ وکیوم امولسیون شده و باعث خرابی پمپ وکیوم شود.

اگر سیستم وکیوم مرکزی با پمپ خلاء روغنی به خلاء نهایی نرسیده باشد.

ممکن است به دلیل آلوده شدن روغن به بخار های فرآیند یا آب باشد.

برای تمیز کردن پمپ و روغن امولسیون شده شیر ورودی پمپ وکیوم را به طور کامل ببندید.و به مدت ۳۰ دقیقه با فرمان دستی اجازه دهید که کار کند تا هرگونه چگالشی از روغن خارج شود.

اگر بعد از گذشت ۳۰ دقیقه هنوز پمپ به خلاء نهایی نرسید،پمپ را متوقف و خاموش کنید و روغن آن را تعویض کنید.برای استفاده و بهترین راندمان پمپ وکیوم و سیستم وکیوم مرکزی از روغن وکیوم مناسب استفاده کنید.

سیمپلکس یا سیستم های خلاء که از یک عدد پمپ وکیوم استفاده می کنند.

از طریق صفحه کنترل ،استارت موتور دستی یا سایر وسایل ارائه شده توسط اپراتور راه اندازی می شوند و برخی از آنها توسط سوئیچ خلاء کنترل می شوند.

واحد های مولتی پلکس

واحد های مولتی پلکس (سیستم های خلاء که توسط دو یا چند پمپ خلاء کار می کنند و با استفاده از یک صفحه کنترل شروع به کار می کنند سیستم های مولتی پلکس که با کنترل پنل در صفحه کنترل(دستی ،خاموش،اتوماتک ) برای کنترل سیستم استفاده می کنند.

عملکرد سیستم را می توان با استفاده از کلید پی ال سی عرضه شده تغییر داد.

سیستم های وکیوم مرکزی روغنی تک مرحله ای روغنی زاگرس که به صورت مخزن ایستاده طراحی و ساخته می شوند،این مخازن مرکزی و سیستم های وکیوم مرکزی، خلاء مورد نیاز کارخانه ،بیمارستان ،آزمایشگاه ها و سایر مراکز تولیدی را از راه دور فرآهم می کنند.

که می توانند دور از محل کار یا تولید قرار بگیرند در نتیجه سر و صدا و گرما را در محل کار یا تولید دور نگه می دارند و کاهش می دهند.

همچنین دبی ماکسیمم خلاء مورد نیاز مراکز ،کارخانجات و بیمارستان ها تامین می شود.

به طوری که اگر تمام یونیت ها و واحد ها همزمان از خلاء ایجاد شده توسط این سیستم ها استفاده کنند.جوابگو نیاز در دبی ماکسیمم پیش بینی شده خواهد بود.

این سیستم های مرکزی در طراحی ساده یک پمپ یا دوبلکس دو پمپ یا تریبلکس سه پمپ با توجه به نیاز مشتری طراحی و تولید می شوند.

سیستم متمرکز خلاء امنیت بیشتری در کار با تاسیسات ایجاد می کند.

زیرا در صورت عدم وجود منبع الکتریکی پمپ،ذخیره خلاء را حفظ می کنند.

سوئیچ های خلاء ارائه شده در این سیستم این امکان را فرآهم می کند.

سطح خلاء از پیش تعیین شده را با استفاده از راه اندازی خودکار پمپ های وکیوم این سیستم ها و خاموش کردن آنها پس از رسیدن به سطح خلاء از پیش تعیین شده دائما میزان خلاء مورد نیاز را تنظیم می کنند.و مصرف کمتر انرژی را نیز در پی خواهد داشت.

با توجه به نیاز و نوع کاربرد،و همچنین دبی مورد نیاز،سیستم های مرکزی خلاء مرکزی قابل طراحی و ساخت در پمپ وکیوم زاگرس می باشند.

جهت سفارش ساخت و خرید سیستم های وکیوم مرکزی عمودی با کاربری های مختلف با ما تماس بگیرید.

تهران،بزرگراه ایت الله سعیدی،شهرک صنعتی چهاردانگه

تلفن:۰۲۱۵۵۲۵۲۱۵۳

همراه:۰۹۱۲۰۷۱۸۵۰۷

اصفهان،بزرگراه خرازی،بلوار آتشگاه،خیابان شهید نبوی منش

تلفن:۰۳۱۳۷۶۶۰۳۵۰

همراه:۰۹۱۳۵۹۳۷۴۳۴