نقش کاسه نمد در پمپ وکیوم:

کاسه نمد پمپ وکیوم در پمپ های وکیوم روتاری روغنی،رینگ مایع و هوا خشک وظیفه جلوگیری از خروج و نشت روغن را بر عهده دارد.

و همچنین ورود گرد و غبار را برعهده دارد.برای جلوگیری از نشت روغن در پمپ های وکیوم کاسه نمد می بایست کیفیت و انعطاف پذیری لازم را داشته باشد.

و بهتر است پس از هر بار سرویس،کاسه نمد ها نیز تعویض شوند.

برسی کیفیت کاسه نمد در پمپ خلاء برای روش بازرسی

افراد در تجزیه و تحلیل پمپ خلاء معایب نشت کاسه نمد مکانیکی، اغلب در طراحی کاسه نمد مکانیکی برای پیدا کردن دلیل، مانند:انتخاب مهر و موم مکانیکی می تواند مناسب باشد، انتخاب مواد می تواند صحیح باشد، سطح آب بندی فشار خاص می تواند درست باشد.

انتخاب جفت اصطکاک می تواند معقول باشد. سپس شرایط خارجی مهر و موم مکانیکی پمپ خلاء را بگذارید تا دلیل آن را پیدا کنید، مانند:ایجاد شرایط برای مهر و موم مکانیکی (روغنکاری، شستشو، خنک کننده) می تواند مناسب باشد، پیکربندی سیستم کمکی می تواند مناسب باشد.

اما با مشخص شدن استانداردهای صنعت برای آب بند های مکانیکی، طراحی آنها باید استاندارد شود.و با درک تأثیر منفی شرایط خارجی نامناسب بر مهر و موم های مکانیکی، به نظر می رسد عوامل کلیدی مؤثر بر عمر آب بند به مسائل دیگر تغییر یافته است.به این معنا که، ما اغلب مجموعه کامل بازرسی مهر و موم مکانیکی ارائه شده توسط تولید کنندگان مصرف کننده را نادیده می گیریم و این را مسلم می دانیم که کیفیت قابل اعتماد است.

تعداد کمی از مردم به فقدان بازرسی کیفیت فکر می کنند که باعث کاهش عمر آب بندی پس از استفاده و در نتیجه مشکلات نشتی در آزمایش فشار استاتیک می شود.

در فرآیند بازرسی کیفیت مهر و موم مکانیکی مشخص شد که مجموعه کامل کاسه نمد های مکانیکی نیز مشکلات زیادی را در نصب و استفاده از کاسه نمد های مکانیکی ایجاد می کند.

 فقط برای تقویت قدرت بازرسی نمونه مهر و موم مکانیکی، می توان از ضایعات غیر ضروری زیادی جلوگیری کرد، در عین حال مصرف حوادث را کاهش داد.

کاسه نمد مکانیکی برای پمپ اصل اساسی

از آنجایی که برای جلوگیری از نشتی دوغاب بین سیال داخل پمپ و اتمسفر بیرون پمپ اختلاف فشار وجود دارد، بنابراین پمپ در عملکرد دستگاه آب بند به نام شفت سیل نیاز به راه اندازی دارد.

انواع آب بند شفت که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

 آب بند پکینگ، آب بند مکانیکی، آب بندی دینامیک و آب بند شناور.

مهر و موم مکانیکی به شکل مهر و موم رایج در همه صنایع تبدیل شده است و فرم مهر و موم به خوبی و با اطمینان اجرا می شود و مزایای اقتصادی زیادی برای همه صنایع به همراه دارد.

اصول اولیه کاسه نمد مکانیکی

مهر و موم مکانیکی یک وسیله آب بندی است که از دو عنصر آب بندی (حلقه ایستا و حلقه متحرک) تشکیل شده است که بر محور اتصالات سطح صاف و مستقیم عمود هستند و چرخش نسبی را انجام می دهند.

کاسه نمد پمپ وکیوم

برای خرید انواع کاسه نمد پمپ های وکیوم با ما تماس بگیرید