اطلاعات محصول

ساکشن مرکزی بیمارستان

  • حجم مخزن: ۱۰۰۰Lit و ۱۵۰۰Lit
  • نوع مخزن: افقی
  • ضخامت ورق: ۵mm
  • مدل پمپ: پمپ وکیوم زاگرس ۰۱۶۰ و ۰۲۰۰
  • تعداد پمپ: ۲عدد
  • لوازم جانبی: تابلو برق، پرشر وکیوم، تله آبگیر، غبارگیر، شیر و اتصالات، چرخ یا لرزه گیر

طراحی و تولید انواع سیستم های وکیوم مرکزی با حجم مخزن های مختلف همراه با یک پمپ یا دو پمپ و یا سه عدد پمپ وکیوم زاگرس با دبی های مختلف ۱۶۰ و ۳۲۰ و ۴۰۰ و ۴۶۰ و ۶۰۰ متر مکعب بر ساعت با فشار منفی نهایی ۰/۵میلی بار با گیج فشار مطلق با توجه به نیاز و کاربرد وکیوم مرکزی طراحی و تولید می شود.
از این رو در تلاشیم کلیه نیاز های شما را در حوزه وکیوم ابتدا کارشناسی،برآود هزینه و با توجه به کاربری شما طراحی و تولید کنیم.

ساکشن مرکزی بیمارستان

ساکشن مرکزی بیمارستان نقش مهمی در تعدادی از کاربردهای مراقبت های بهداشتی و علوم زیستی ایفا می کند. پمپ های خلاء را در تمام بیمارستان های بزرگ و در بسیاری از ابزارهای تحلیلی که در تشخیص و تحقیقات استفاده می شوند ،پیدا می کنیم.

مروری بر کاربردهای پزشکی که امروزه از فناوری خلاء استفاده می کنند

در بیشتر اتاق‌های بیمارستان، یک اتصال خلاء در دیوار پیدا می‌کنیم که فشار خلاء را برای آسپیراسیون وارد می‌کند. وکیوم ابزاری در جراحی،بیهوشی و در حین مراقبت های ویژه است. خروجی های خلاء در اتاق های بیماران و اتاق های جراحی به یک سیستم خلاء مرکزی متصل هستند. اینها معمولاً در طبقه زیرزمین قرار دارند. آنها از پمپ(های خلاء)، مخزن بافر و کنترل تشکیل شده اند

سیستم ها حداقل دو و در بیشتر موارد سه یا چهار پمپ خلاء دارند. پمپ ها به طور متناوب مورد استفاده قرار می گیرند و یا در مواقعی که سرعت پمپاژ بیشتر مورد نیاز است ، به کار می افتند. برای افزونگی و حداکثر زمان کارکرد،

بیشتر پمپ ها پمپ وکیوم روتاری پره ای روغنی تک مرحله ای با فشار خلاء نهایی ۵/۰ میلی بار هستند.

دارای مخازن بافر با حجم ۱۰۰ تا ۱۰۰۰لیتر و فیلترهای ورودی و دریچه تخلیه برای مایعات و ذرات متراکم هستند.

کاربرد های ساکشن مرکزی بیمارستان

کوسن ها و تشک های خلاء

اینها برای تثبیت ایده آل بیمار در جراحی،روش های تصویربرداری یا ایمن سازی بیماران در حمل و نقل استفاده می شود.

تشک ها و کوسن ها با کره های پلاستیکی کوچک پر شده اند در حین تخلیه، تشک یا بالشتک دقیقاً مطابق شکل بیمار می شود و آنها را در یک موقعیت ثابت محکم می کند.

برای این کار خلاء تا ۳۰۰ میلی بار کافی است بنابراین از پمپ های دیافراگمی تک مرحله ای استفاده می شود.

در بیمارستان ها می توان از ساکشن مرکزی بیمارستان استفاده کرد  در حالی که در آمبولانس های اورژانس اغلب از یک پمپ ساده دستی استفاده می شود.

استرلیزاسیون پلاسما

تقاضا برای عقیم سازی و ضد عفونی تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها رو به افزایش است. استریل کردن پلاسما تحت خلاء بسیار کارآمد است و به مواد آسیب نمی رسانند.

استریل کننده های پلاسما با استفاده از امواج مایکروویو در خلاء ۱ میلی بار پلاسمای پراکسید هیدروژن ایجاد می کنند.

(اتوکلاو ۱۳۰ درجه سانتی گراد)استریل شود ابزار پزشکی از بین می رود .پمپ های معمولی  اگر با روش بخار داغ کلاسیک دو مرحله ای متوسط با تله های مخصوص در اگزوز هستند که می توانند از ساکشن مرکزی بیمارستان استفاده کنند.

لوله های اشعه ایکس

در ۱۰۰ سال گذشته از معاینات اشعه ایکس برای تشخیص استفاده می شود اشعه ایکس در یک لوله با بمباران یک آند با الکترون های ولتاژ بالا (تا ۱۵۰ کیلو ولت) تولید می شود.

آند از فلز (در بیشتر موارد مس) ساخته شده است.الکترون‌های پرانرژی در فلز پراکنده یا متوقف می‌شوند و اتم‌های مس یک پرتو ایکس را با انرژی مشخص منتشر می‌کنند.

آتها با آب خنک کننده نیاز دارند و اغلب برای اتلاف گرما بهتر چرخانده می شوند.

  به طور کلی فشار   ۵ تا ۱۰ ۱۰ ۶  میلی بار مورد نیاز است.

در سازنده لوله توسط پمپ های توربو مولکولی سایز متوسط که توسط پمپ های پره ایی دوار پشتیبانی انجام می شوند انجام می شود.

خلاصه مطلب

ساکشن مرکزی بیمارستان در بسیاری از کاربردها و تحقیقات پزشکی وجود دارد. سیستم‌های خلاء پزشکی برای ایجاد فشار خلاء برای آسپیراسیون و اطمینان از ایمن و کارآمد بودن اتاق‌های بیمار و اتاق‌های جراحی ضروری هستند. فناوری خلاء همچنین برای عقیم سازی تجهیزات پزشکی و همچنین استفاده از لوله های اشعه ایکس در شرایط خلاء بسیار مهم است.

 

جهت مشاوره در حوزه سیستم های وکیوم تماس بگیرید.