تعمیر انواع وکیوم پمپ خلا

تعمیر وکیوم پمپ خلا در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت

تعمیر وکیوم پمپ خلا هنگامی که به طور کامل کار می کنند،عملکرد و ارزش فوق العاده ای را ارائه می دهند.

با این حال، مانند همه انواع تجهیزات، نیاز به تعمیر و نگهداری دارند یا ممکن است با استفاده از آن خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

 اگرچه باید تعمیر پمپ خلاء را به یک متخصص بسپارید، اما کارهایی وجود دارد که می توانید برای تشخیص و رفع عیوب در تجهیزات انجام دهید.

تعمیر پمپ وکیوم این مرکز ممکن است خدماتی را برای آموزش تعمیرکاران داخلی به شما ارائه دهد تا سطوح مختلف تعمیرات پمپ را انجام دهند.

یک راه برای جلوگیری از مشکلات احتمالی این است که قبل از هر گونه اقدام غیر تخصصی با شرکت ما کار کنید.شرکت ما در تولید، نصب و در خدمات وکیوم پمپ خلاء تخصص دارد.

ما با تعمیر چند نوع مختلف از پمپ های وکیوم روتاری روغنی،رینگ آبی،هوا خشک،از برند های مختلف اروپایی،آمریکایی،چینی و ایرانی سابقه ثابت شده ای داریم.

به این ترتیب، هرگز لازم نیست نگران راه اندازی مناسب باشید، و یک منبع قابل اعتماد دارید تا در صورت لزوم به آن مراجعه کنید.

نحوه تشخیص عیوب عمده درعیب یابی و تعمیر وکیوم پمپ خلا و انجام تعمیرات را در ادامه توضیح می دهیم.

هنگامی که پمپ شما خاموش است، می خواهید تلفات تولید و نیروی کار را به حداقل برسانید. پمپ‌ها وکیوم تقریباً در هر صنعتی وجود دارند، بنابراین داشتن تعمیرگاه‌های مجرب و همچنین در دسترس بودن پمپ‌های جایگزین با کیفیت بالا حیاتی است.

پمپ های اجاره ای زمانی ارزشمند هستند که ارزیابی و تکمیل تعمیر پمپ بیش از حد معمول طول بکشد.

عملکرد یک پمپ خلاء به عوامل مختلفی از جمله پارامترهای فرآیند، بار مکش، میزان نشتی و دما بستگی دارد.

 سیستم را به صورت دوره ای بررسی کنید.و از خرابی های بیشتر و مهم جلوگیری کنید.

با این حال، اگر نمی توانید مشکل را تعیین کنید، با شرکت ما که نصب و خدمات پمپ وکیوم را ارائه می دهد تماس بگیرید.

 متداول ترین ایرادات در تعمیر وکیوم پمپ ها

مصرف بالا و غیر عادی آمپر موتور وکیوم پمپ

اگر متوجه شدید که اسب بخار پمپ خیلی زیاد کار می کند، این می تواند نتیجه تنش نامناسب یا نادرست تسمه باشد.

نشتی وکیوم پمپ خلا

گر متوجه نشتی آب شدید، به محل آن دقت کنید.به ویژه واشر بدنه و مهر و موم مکانیکی یا ناحیه بدنه را بررسی کنید. برای رفع نشتی واشر  بدنه یا O-ring، را تعویض کنید.  

آب توسط دوشاخه بدنه نشت کرد، آن را با استفاده از کیت تعویض کنید. اگر هنوز نمی توانید نشت را متوقف کنید، برای کمک حرفه ای تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد وکیوم پمپ

 سر و صدای زیاد از پمپ خلاء شما می تواند نشانه ای از محبوس شدن چیزی در داخل پمپ باشد، بار بیش از حد آب یا شاید خرابی بلبرینگ باشد.

 بر این اساس علت را پیدا کنید،و جسم خارجی را حذف کنید،سطح آب را کاهش دهید.یاتاقان‌هایی را که ممکن است از عمر عملیاتی آن‌ها گذشته شده باشد،تعویض کنید.

مشکلات خلا در وکیوم پمپ

انواع مختلفی از مسائل و دلایل مرتبط وجود دارد.

 به عنوان مثال، اگر پمپ موج خلاء را تجربه کند، انتقال از جداکننده ها می تواند مشکل ساز باشد.

 با این حال، این همچنین می تواند از نقاط کم در خط که آب را جمع می کند، ایجاد شود، که باعث ایجاد حفره های هوا می شود. انسداد یا محدودیت در لوله های ورودی یکی دیگر از مشکلات رایج خلاء است. برای این کار، مطمئن شوید که هیچ چیز صفحه ورودی را مسدود نکرده یا داخل خط گیر نکرده است.

 نشتی در لوله مکش را بررسی کنید. برای پمپ های خلاء حلقه مایع، مایع سرویس ممکن است دارای دمای بیش از حد باشد یا با جریان ناکافی به پمپ وارد شود.

اگرچه می توانید بدون مراجعه به خدمات تعمیر پمپ خلاء حرفه ای، برخی از مشکلات را شناسایی و برطرف کنید،اما در صورت مواجه با مسائل پیچیده،ضروری است که یک متخصص را استخدام کنید.به دلیل تعمیر نامناسب آسیب بیشتری رخ دهد. پمپ وکیوم زاگرس تولید کننده پمپ خلا در ایران می باشد.ما همچنین خدمات کامل تعمیر را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید