فروش پمپ وکیوم

فروش پمپ وکیوم در اصفهان،چگونه پمپ وکیوم را انتخاب کنیم؟

فروش پمپ وکیوم در اصفهان و انتخاب پمپ خلاء، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. اول از همه، انتخاب شما باید با استفاده مورد نظر شما مطابقت داشته باشد، این به شما امکان می دهد فناوری ، روغن کاری، مقاومت شیمیایی، سطح خلاء و سرعت جریان لازم را تعیین کنید.

سطح خلاء مطلوب است.

عامل اساسی که باید در انتخاب پمپ خلاء باید در نظر بگیرید کیفیت فشار آن ها است.

انواع مختلفی از پمپ خلاء وجود دارد:

خلاء خشن یا کم ،خلاء  زیاد و خلاء فوق العاده بالا  تفاوت بین این سه در کمیاب بودن تعداد مولکول های به دست آمده است که با فشار گازهای باقیمانده اندازه گیری می شود. هرچه فشار ضعیف‌تر باشد، تعداد مولکول‌ها در سانتی‌متر مربع ضعیف‌تر است. در نتیجه کیفیت خلاء بالاتر است.

 شما همچنین باید ویژگی های زیر را در خرید و فروش پمپ وکیوم در نظر بگیرید:

دبی پمپ:

بنابراین لازم است ظرفیت پمپ خلاء برای تولید هم سرعت پمپاژ مورد نیاز (میزان جریان حجمی) و هم نرخ جریان جرمی مطابق با الزامات فرآیند ارزیابی شود. دبی به زمان تخلیه دستگاه مربوط می شود.

به طور کلی، هر چه سرعت جریان بیشتر باشد، زمان تخلیه کمتر می شود.

سازگاری شیمیایی:

لازم است با تجزیه و تحلیل تمام مشکلات احتمالی که ممکن است دستگاه با آن مواجه شود،سازگاری گازهای مورد استفاده در کاربرد خود را با پمپ خلاء انتخابی در نظر بگیرید.

روانکاری:

ضروری است از خود بپرسید که آیا لازم است پمپ خلاء را روغن کاری کنید یا خیر. پمپ وکیوم روغنی دارای بازده و مقاومت بیشتری است.

پمپ خلا خشک در محیط آزمایشگاهی ترجیح داده می شود. با این حال نیاز به نگهداری بسیار منظم دارد.

هزینه تعمیر و نگهداری:

تجزیه و تحلیل فراوانی برای چرخه های تعمیر و نگهداری لازم است. این هزینه کلی نصب شما را تعیین می کند، که باید قیمت خرید و همچنین هزینه های عملیاتی و نگهداری را در نظر بگیرد.

انواع اصلی پمپ وکیوم چیست؟

فروش پمپ وکیوم در اصفهان شامل پنج نوع اصلی زیر است:

  • پمپ وکیوم روغنی پره ای دوار
  • پمپ خلا دیافراگمی
  • وکیوم رینگ مایع
  • وکیوم پمپ اسکرول
  • پمپ توربو مولکولی

انتخاب پمپ خلاء شما به نوع خلاء مورد نیاز و همچنین به قیمت و استحکام فناوری مورد نیاز بستگی دارد.

چه زمانی می توانید از فروش پمپ وکیوم روغنی ما در اصفهان استفاده کنید؟

اگر به دنبال پمپ خلا با کارایی بالا با هزینه کم هستید،پمپ خلا روغنی را در نظر بگیرید:

می تواند سطح خلا به خشن برسند.پمپ های وکیوم روغنی،حجم کوچکی را اشغال می کنند.

پمپ های خلاء پره ای دوار برای کار کردن به روغن نیاز دارند. بخارات حتی قبل از تماس با پمپ می توانند جذب شوند. آنها به ویژه برای نمونه های آبی و حلال های با جوش بالا موثر هستند. وجود روغن هوابندی کامل، روانکاری ثابت و کارآمد قطعات متحرک و اتلاف حرارت عالی برای خنک کردن پمپ خلاء را تضمین می کند. با این حال، برای اطمینان از عملکرد کارآمد پمپ، تعمیر و نگهداری منظم باید سازماندهی شود. یکی از معایب نیاز به تعویض منظم روغن به منظور کاهش خطر سایش است. توصیه می شود هر ۳۰۰۰ ساعت استفاده آن را عوض کنید.

چه زمانی باید از پمپ وکیوم دیافراگمی استفاده کرد؟

پمپ وکیوم دیافراگمی  در برابر خوردگی و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. به همین دلیل می توان از آنها برای هر نوع محصول چسبناک، اسیدی و خورنده استفاده کرد.

 زمینه‌هایی مانند صنایع غذایی (مثلاً برای پمپاژ مایعاتی مانند آب، شکلات و شربت‌ها) و همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی (برای کرم‌ها و ژل‌ها) و صنایع شیمیایی استفاده می‌شوند.

آنها همچنین برای تبخیر چرخشی و تصفیه ترکیبات فرار استفاده می شوند. علاوه بر این، آنها برای کار مداوم ایده آل هستند.

مزیت دیگر پمپ های وکیوم دیافراگمی این است که پمپ های خشک هستند. این بدان معنی است که آنها مجبور نیستند با روغن روغن کاری شوند و هزینه های نگهداری بسیار کمتر از پمپ خلاء پره ای دوار است. خرید این پمپ ها نسبتاً گران است. نکته مهم دیگر این است که سطح خلاء پمپ های دیافراگمی کمتر از پمپ های دوار روغنی است و بنابراین برای خشک کردن انجمادی مناسب نیستند.

فروش پمپ وکیوم

چه زمانی باید از پمپ وکیوم رینگ مایع استفاده کرد؟

پمپ های وکیوم حلقه مایع با تامین مایعی که بر روی دیواره پمپ سانتریفیوژ می شود کار می کنند. این منجر به یک حلقه مایع می شود که هوابندی پمپ را حفظ می کند.

پمپ های خلاء رینگ مایع دارای مزایای زیادی هستند که اگر در صنایعی مانند تقطیر، پالایشگاه های نفت، نیروگاه ها، معادن، کارخانه های قند و غیره کار می کنید، ممکن است مفید باشد.

برای بخارات ایده آل است که سطح بالایی از ایمنی را تضمین می کند. 

فشرده سازی هم دما آنها برای محصولات قابل انفجار و حساس به حرارت وکیوم پمپ مناسب است.پمپ رینگ مایع همچنین می تواند برای فیلتراسیون خلاء، استخراج رطوبت، حذف آب از خمیر در طول پردازش کاغذ، بازیافت مواد معدنی و جابجایی خاکستر استفاده شود.

حداکثر دبی  این پمپ ۳۰۰۰ متر مکعب بر ساعت به شما امکان کاهش و افزایش فشار را می دهند .

با این وجود، ما به شما توصیه می کنیم که به فشار بخار اشباع حلقه مایع توجه کنید. حداقل فشار پمپ خلاء نباید کمتر از فشار اشباع رینگ مایع باشد، در غیر این صورت ممکن است رینگ مایع تبخیر شود. این کار هوا بندی پمپ وکیوم شما را به خطر می اندازد.

چه زمانی باید از پمپ وکیوم خشک اسکرول استفاده کرد؟

این پمپ ها برای پمپاژ خلاء تمیز و خشک استفاده می شود. بنابراین آنها به طور گسترده در زمینه تحقیقاتی و آزمایشگاهی استفاده می شوند.

پمپ های خلاء اسکرول    

از این پمپ برای فشرده سازی در محیط های سیال استفاده می کنند.یکی از مارپیچ ها ثابت است و دیگری به طور غیرعادی به دور آن می چرخد. 

از دو لوله مارپیچی شکل برای پمپ کردن هوا استفاده می شود .و این حرکت غیرعادی است که اجازه می دهد گاز فشرده شود.

پمپ های خلا اسکرول بی صدا هستند،و با عمل فشرده کردن هوا،خشک و بدون نیاز به روغن هستند. هوا بندی پمپ خلاء توسط مارپیچ مفصلی ایجاد می شود.

 تعمیر و نگهداری منظم ضروری است، زیرا برای اطمینان از هوابندی مطلوب، آب بند باید اغلب تعویض شود.

عیب اصلی این پمپ ها آسیب پذیری آنها است.آنها در برابر ذرات جامد وارد شده است. که تمایل به فرسایش آب بند مارپیچی دارند.

 چه زمانی باید از پمپ وکیوم توربو مولکولی استفاده کرد؟

از پمپ خلاء توربومولکولی می تواند از ۱۰ تا ۱۲ میلی بار به سطوح فشار برسند. نرخ جریان از ۵۰ لیتر تا ۵۰۰۰ لیتر در ثانیه متغیر است.

 آنها بر اساس همان اصل کمپرسور کار می کنند.

پره های سطوح مختلف پمپ توسط یک موتور الکتریکی که با سرعت بالایی می چرخد ،​​می چرخند که هوا را از حجمی که باید تخلیه شود خارج می کند. این پمپ ها اغلب بر روی یاتاقان های مغناطیسی برای پشتیبانی از سرعت های چرخشی بالا نصب می شوند.

    آنها لزوما نیاز به یک پمپ اولیه با محدودیت های ۱۰میلی بار دارند.

پمپ های وکیوم توربومولکولی مزیت عدم استفاده از روغن را دارند.

بنابراین آنها پمپ های تمیزی هستند. این پمپ ها به ویژه برای کاربردهای خلاء بسیار بالا مانند ابزار دقیق تحلیلی یا آنالیز آزمایشگاهی مناسب هستتد.

دانش ساخت و تولید پیچیده پمپ های اسکرول قیمت خرید این پمپ ها گران است. ممکن است نسبت به پمپ های وکیوم قدیمی نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری داشته باشد.

روند پمپ نیز بسیار به نوع گاز پمپ شده بستگی دارد.سرعت برای گازهای سبک تر به شدت کاهش می یابد.

چگونه بین پمپ وکیوم خشک و پمپ وکیوم روغنی یکی را انتخاب کنیم؟

روانکاری پمپ وکیوم جنبه دیگری است که در انتخاب شما تأثیر می گذارد.

اینکه آیا نیاز به روغن کاری پمپ خلاء دارید یا نه، در سطح نگهداری دستگاه نقش دارد.

پمپ‌های وکیوم روغنی خود رتد در هر شرایطی مطابقت می دهند و کارآمدتر هستند، با این حال، تقریباً هر ۱۲ ساعت یک بار به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند.

همچنین توصیه می شود از تله سرد استفاده کنید، زیرا روغن تمایل به متراکم شدن بخار و کاهش ظرفیت پمپ دارد.

تله سرد ورودی پمپ قرار داده می شود. و از بالا رفتن بخار روغن از پمپ وکیوم و آسب رسانی و آلودگی جلوگیری می کند.

رنگ روغن مورد استفاده برای روغن کاری پمپ خلاء را بررسی کنید. با این حال، اگر از تله سرما استفاده نمی کنید، توصیه می کنیم به طور مرتب

یکی دیگر از عیب های پمپ های وکیوم روغنی این است که نمی توان از آنها در بخش های صنعتی خاصی مانند صنایع غذایی استفاده کرد .

روغن می تواند مواد غذایی را آلوده کند.پمپ های وکیوم خشک پمپ های وکیوم بدون روغن هستند.

 به این ترتیب، هیچ خطری برای آلودگی محصول توسط رسانه های روان کننده وجود ندارد.

بنابراین اگر در صنایع کشاورزی و مواد غذایی کار می کنید، پمپ های خلاء خشک به ویژه توصیه می شود.

این پمپ‌های خلاء به رطوبت حساس‌تر هستند و چون مایع خنک‌کننده‌ای وجود ندارد، پمپ‌های خلاء خشک به دماهای بالا حساس‌تر هستند.

کاربرد اصلی پمپ وکیوم چیست؟

پمپ های وکیوم در بسیاری از مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. آنها عمدتاً در آزمایشگاه ها، صنایع پزشکی و دارویی، فیلتراسیون و طیف سنجی جرمی یافت می شوند. هر یک از این کاربردها به نوع خاصی از خلا نیاز دارد. به عنوان مثال، طیف سنجی جرمی نیاز به فشار بین

  10و  10 mbar دارد.

بنابراین استفاده از فناوری قادر به ایجاد خلا فوق العاده بالا ،ضروری نیست.

اگر برنامه شما مربوط به صنایع کشاورزی و مواد غذایی، خشک کردن، متالورژی خلا یا تقطیر باشد، به خلا خشن نیاز خواهید داشت. وقتی درگیر اختلاط خلا یا جوشکاری پرتو هستید، توصیه می کنیم که به خلا بالا بروید با این حال، اگر در فیزیک حالت سطحی یا شتاب ذرات کار می کنید، خلا فوق العاده بالا را توصیه می کنیم.

ما در مجموعه پمپ وکیوم زاگرس با فروش پمپ وکیوم در اصفهان و تعمیر انواع پمپ وکیوم با کارگاهی مجهز و نیرو های با تجربه آمادگی مشاوره و فروش پمپ وکیوم متناسب با نیاز شما و تعمیر و بازسازی پمپ وکیوم فعلی شما هستیم.

جهت خرید و فروش پمپ وکیوم در اصفهان از جمله انواع روغنی،خشک و رینگ مایع و تعمیر انواع پمپ وکیوم با ما تماس بگیرید:

تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

تلفن:۰۲۱۵۵۲۵۲۱۵۳

همراه:۰۹۱۲۰۹۱۸۵۰۷

اصفهان بلوار آتشگاه،خیابان شهید نبوی منش

تلفن:۰۳۱۳۷۶۶۰۳۵۰

همراه :۰۹۱۳۵۹۳۷۴۳۴

دیدگاهتان را بنویسید