عیب یابی پمپ وکیوم و سیستم های خلاء

مخازن وکیوم یا مخازن خلاء در پمپ وکیوم زاگرس

مخازن وکیوم بخشی از سیستمی است که هوا یا سیالات را از طریق مکش، خروج گاز، پمپاژ یا ترکیبی از تکنیک ها فیلتر می کند.

اکثر مردم با ذکر واژه وکیوم به جاروبرقی فکر می کنند، اما مخازن وکیوم تقریباً در هر صنعتی وجود دارد.  

جاروبرقی ها از فشار برای جلوگیری از آلودگی، تصفیه، کم آبی و حتی برق استفاده می کنند. همه ظروف قادر به تحمل اختلاف فشار داخلی و خارجی  که ناشی از خلاء است ،نیستند.

به همین دلیل، هنگام طراحی سیستمی که از تغییرات فشار داخلی و خارجی استفاده می کند، مهم است که در نظر بگیرید که آیا یک مخزن خلاء برای اطمینان از موفقیت سیستم و همچنین ایمنی اپراتور ضروری است یا خیر.

مخزن خلا
مخازن وکیوم

عوامل مهمی که باید درطراحی مخازن خلاء یا مخازن وکیوم در نظر گرفته شوند عبارتند از:

فشار کاری خلاء چقدر است؟

سیستم چه موادی را پردازش خواهد کرد؟

سیستم در چه محیطی عمل خواهد کرد؟

مخزنی که استفاده می کنید باید به طور خاص طراحی شود تا پاسخ های شما به موارد فوق را در خود جای دهد.

اگر محدودیت ها، از جمله قدرت فشار و خلاء، مشخص نشده اند یا با سیستم شما ناسازگار هستند، مخزن دیگری را انتخاب کنید. هرگز نمی توان توانایی های عملیاتی یک تانک را در نظر گرفت،

این ممکن است به معنای انتخاب مواد مخزن متفاوت، پوشش غیر خورنده یا مخزنی باشد که به طور خاص برای حفظ خلاء در برابر فشار خارجی طراحی شده است.

علاوه بر موارد فوق، ویژگی های مخزن دیگری نیز وجود دارد که باید بخشی از طراحی شما باشد.

آیا دسترسی به تانک مورد نیاز است؟

جهت گیری تانک چگونه خواهد بود؟

چه مواد مخزن بهترین خواهد بود؟

چه نوع فلنج یا نازلی لازم است؟

آیا مخزن قابل حمل یا نصب خواهد بود؟

مجموعه پمپ وکیوم زاگرس می تواند در طراحی مخازن وکیوم که نیازهای شما را برآورده می کند و امکان عملیات ایمن و موفقیت آمیز خلاء را فراهم می کند.

ارائه می دهیم.  ما انواع مختلفی از مانوی، فلنج و نازل، جهت افقی و عمودی، مخازن خلاء با کد

. در حالی که ما فولاد ضد زنگ و فولاد کربنی را برای مخازن خلاء شما توصیه می کنیم، مخازن فلزی و آلیاژی ویژه را نیز ارائه می دهیم 

مخازن وکیوم فولادی کربنی

فولاد کربنی ۹۰ درصد کل فولاد تولید شده در سراسر جهان را تشکیل می دهد.

پمپ وکیوم زاگرس این فولاد را برای تولید کدهای سفارشی و مخازن غیر کد برای استفاده در کاربردهای استاندارد یا خاص قرار می دهد.

مخازن وکیوم فولاد کربن ما ارزش بالایی دارند و برای هر صنعتی مناسب هستند.

ویژگی های کلیدی مخازن وکیوم فولادی کربنی

بسیاری از فولاد کربنی را انتخاب می کنند زیرا مقرون به صرفه تر از فولاد ضد زنگ است، اگرچه به همان اندازه مقاوم در برابر سایش است.

فولاد کربنی حاوی ۲.۱ درصد کربن است که آن را به فولادی سخت تر و قوی تر تبدیل می کند.

مخازن ساخته شده از فولاد کربنی را می توان برای بهبود مقاومت شیمیایی و آب آنها آستر یا رنگ آمیزی کرد و به آنها اجازه می دهد اکثر انواع سیال یا گاز را در خود نگه دارند.

مخازن وکیوم فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ یا اینوکس یک آلیاژ فولادی با حداقل ۱۰.۵ درصد کروم است که به مقاومت در برابر اکسیداسیون کمک می کند.

 از مخازن تحت فشار گرفته تا مخازن ذخیره سازی افقی تا عمودی، تقریباً هر نوع مخزن فولادی ضد زنگ را که ممکن است نیاز داشته باشید به صورت سفارشی می سازیم.

مخازن تحت فشار از جنس استنلس استیل به هر طریقی در هر صنعتی ضروری هستند.آنها مناسب یرای مخازن ذخیره سازی ،مخازن روند ،تانک خلاء  و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر کاربرد دارد.

ویژگی های کلیدی مخازن وکیوم فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ در بیش از ۲۰۰ طبقه بندی مختلف تولید می شود. همه آنها به طور طبیعی در برابر زنگ زدگی و همچنین خوردگی ناشی از اکثر مواد شیمیایی و اسیدها غیر قابل نفوذ هستند. این امر باعث می شود تا مخازن فولاد ضد زنگ در برابر نگهداری و آلودگی مقاوم باشند.

 آنها همچنین غیر مغناطیسی و بادوام هستند، اگرچه ویژگی های آنها را می توان با کارها یا پوشش های مناسب بهبود بخشید.

مخازن وکیوم فلزی و آلیاژی ویژه

ما مخازن وکیوم شما را مطابق با مشخصات شما سفارشی می سازیم. مخازن فلزی ویژه ما دارای خواصی هستند که در موارد دیگر یافت نمی شوند.

  • مقاومت در برابر خوردگی بالا
  • مقاومت استثنایی در برابر گرما یا سرما
  • رسانایی بالاتر
  • مواد غیر مغناطیسی
  • وزن سبک تر

ما علاوه بر مخازن وکیوم تحت فشار فولادی ضد زنگ با مواد مخزن زیر کار می کنیم.

 

اتاق های خلا یا وکیوم چمبر

 ما اتاقک های خلاء فولادی سفارشی می سازیم

پمپ وکیوم زاگرس طیف گسترده ای از اتاقک های خلاء فولادی سفارشی را ارائه می کند که در طیف گسترده‌ای از سیستم‌های تعریف‌شده توسط کاربر استفاده می‌شوند و از آزمایش‌های علمی تا تولید صنعتی استفاده می‌کنند. ما از سازمان‌های دولتی، آزمایشگاه‌ها و جامعه علمی با نیازهای منحصر به فردشان حمایت می‌کنیم. اجازه دهید از تجربه و تخصص خود برای کمک به شما در یافتن راه حل هایی برای نیازهای حیاتی ماموریت خود در حوزه خلاء و اتاقک های خلا استفاده کنیم.

 

وکیوم چمبر یا اتاقک خلاء چیست؟

در قلب یک سیستم خلاء، محفظه خلاء قرار دارد.

 محفظه خلاء که برای یک کاربرد خاص ساخته شده است، مواد یا محصول را محصور می کند و به طور قابل اعتماد آنها را از بیرون جدا می کند یا محیط اطراف را از فرآیند داخل محافظت می کند. محفظه خلاء باید همیشه به صورت مکانیکی اختلاف فشار اتمسفر بیرون را تحمل کند.

محفظه‌های خلاء اغلب دارای درگاه‌های متعددی هستند تا ابزارها یا پنجره‌ها را در دیواره‌های محفظه نصب کنند. محفظه‌های خلاء اغلب دارای درگاه‌های متعددی هستند تا ابزارها یا پنجره‌ها را در دیواره‌های محفظه نصب کنند. پنجره به محقق اجازه می دهد تا برنامه را در حالت خلاء مشاهده یا نظارت کند.

هدف از یک اتاق خلاء چیست؟

 

یک محفظه خلاء به محققان اجازه می دهد تا آزمایش های فیزیکی انجام دهند یا دستگاه های مکانیکی را که باید در یک محیط خلاء کار کنند، آزمایش کنند. ه عنوان مثال، تحقیقات می توانند از یک محفظه خلاء برای بازتولید شرایط فضا و آزمایش نحوه عملکرد اجزا یا قطعات یک ماهواره در این شرایط سخت استفاده کنند.

یکی دیگر از کاربردهای محفظه خلاء برای گاز زدایی خلاء است، این فرآیند برای حذف گازها از ترکیباتی که هنگام مخلوط کردن اجزا در مخلوط محبوس می شوند استفاده می شود.

اگر می خواهید یک محفظه خلاء یا مخازن وکیوم سفارشی داشته باشید یا جزئیات بیشتری در مورد خدمات اتاق فشار منفی پمپ وکیوم زاگرس می خواهید با ما تماس بگیرید:

تهران بزرگراه آیت الله سعیدی شهرک صنعتی چهاردانگه

تلفن:۰۲۱۵۵۲۵۲۱۵۳

همراه:۰۹۱۲۰۷۱۸۵۰۷

اصفهان بزرگراه خرازی بلوار آتشگاه خیابان شهید نبوی منش

تلفن:۰۳۱۳۷۶۶۰۳۵۰

همراه:۰۹۱۳۵۹۳۷۴۳۴

دیدگاهتان را بنویسید