پمپ وکیوم/وکیوم باتوم

وکیوم باتوم،برج تقطیر در خلا و گاز زدایی در خلا چیست؟

وکیوم باتوم،بازیابی ثانویه با استفاده از تزریق آب یک ویژگی اساسی در تولید نفت خام است.غالباً عامل مهمی در دستیابی و پایداری نرخ تولید پایدار است.

آب مورد استفاده برای از بین بردن اکسیژن،که می تواند در سیستم های حذف سولفات تأثیر نامطلوب داشته باشد،آبگیری می شود.

تخلیه خلا،امروزه رایج ترین روش در صنعت نفت و گاز است.

برج های بسته بندی شده به طور مداوم توسط یک سیستم خلا تخلیه می شوند.اکسیژن و سایر گازها را استخراج می کنند.به طور معمول از دو مرحله انتقال جرم استفاده می شود.و در برج تقطیر در خلا پالایش نفت ،گاز،بنزین،نفت گاز و وکیوم باتوم تولید می شود.

در گازگیری از آب دریا عمدتا حذف محلول در آب و نشت مقدار کمی از میعانات،عمدتا از جمله اکسیژن ،نیتروژن ،دی اکسید کربن و غیره می باشد.هدف افزایش راندمان حرارتی و کاهش خوردگی آب دریا از مواد فلزی (اکسیژن نقش ترویجی خوردگی دارد)است.معمولا از سیستم گازگیری خلا در برج تقطیر در خلا برای پالایش نفت خام و تولید وکیوم باتوم استفاده می شود.و با فرآیند نمک زدایی مناسب همکاری می کند.

بازیابی ثانویه با تزریق آب ویژگی اصلی تولید نفت خام و عامل کلیدی برای حفظ و دستیابی بهره وری تحت شرایط امکان سنجی اقتصادی است.

در اینجا برای حذف اکسیژن از آب گازگیری شده استفاده می شود.زیرا اکسیژن اثرات نامطلوبی در سیستم گوگرد زدایی دارد.یکی از این محصولات وکیوم باتوم است.

امروزه گاز زدایی خلا متداول ترین روش در صنعت نفت و گاز شده است.

برج های بسته بندی شده بطور مداوم توسط سیستم خلا تمیز می شوند.تا اکسیژن و سایر گازها حذف شوند.یکی از محصولات این برج ها وکیوم باتوم است.بسته بندی انتقال جرم دو مرحله ای به طور کلی استفاده می شود.و اصل کار به این شکل است که پمپ های وکیوم را در سیستم وکیوم مرکزی روشن کنید.تا میزان درجه خلا در مخزن خلا به مقدار محدودیت بالا برسد.

پمپ خلا به طور خودکار متوقف می شود و میزان خلا توسط شیر چک خلا در خط لوله حفظ می شود.

در طراحی سیستم های خلا می توان با توجه به دبی ماکسیمم سیستم های خلا به صورت دو یا چند پمپ استفاده کرد.که با استفاده از فرمان تابلو برق به صورت چرخشی یا همزمان وارد مدار می شوند و خلا مورد نیاز را تامین می کنند.

سیستم های خلا زاگرس به خوبی طراحی و ساخته می شود تا در محیط های سخت مانند سکوهای حفاری دریایی و در برج های تقطیر نفت خام کار کند.و برای کاربرد گاز زدایی و تولید وکیوم باتوم در برج تقطیر ایده آل است.

برای خرید پمپ وکیوم جهت گاز زدایی آب دریا و تولید نفت و مشتقات نفتی در برج تقطیر در خلا از جمله وکیوم باتوم با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید