پمپ وکیوم دستگاه تزریق در گاز زدایی یا حباب گیری از پلاستیک

گاز زدایی یا حباب گیری از پلاستیک

پمپ وکیوم دستگاه تزریق با استفاده از منابع خلا متمرکز برای گاز گیری اکسترودر استفاده می شود.و زمانی می تواند مفید باشد که چندین خط تولید به طور موازی کار کنند.گاز گیری اکسترودر در حذف گاز از مذاب پلیمر در یک دستگاه اکسترودر برای حذف مواد فرار و در نتیجه اطمینان از کیفیت بالای محصول است.
در روش فرآیند های مشابه با یک سیستم خلا مرکزی کار می کنند و تامین و نصب می شوند.
در تولید پروفیل ها پی وی سی سیستم های خلاء مرکزی برای تخلیه ذوب پلیمر فنی استفاده می شوند.علاوه بر این یک منبع خلاء مرکزی نیز می تواند برای مخازن کالیراسیون در اکستروژن پروفیل استفاده شود .


جداسازی بر روی دستگاه اکسترودر با پمپ وکیوم دستگاه تزریق


یک سوپاپ خاموش و یک پیش جداکننده،به هر نقطه گاززدایی اختصاص داده شده است.سوپاپ خاموش نقطه گازگیری را برای کارهای تعمیر و نگهداری ،تغییر محصول یا تنظیم ظرفیت در تولید جدا می کند.
پیش جداکننده،بین نازل گازگیری و شیر خاموش نصب شده است.
جداساز،با توجه به اجزای گاز موجود در پلیمر طراحی شده است.اجزای فرآیند جامد در مخزن ته نشینی و نگهداری می شوند.

اجزای بخار قابل تراکم یا متبلور شدن در اسرع وقت از طریق سطوح سرد شده از جریان بخار خارج می شوند.
هدف از هر جداسازی حفاظت از نصب بعدی و حفظ جریان آزاد در نصب خلا است.

لوله کشی جمع آوری در پمپ وکیوم دستگاه تزریق


لوله کشی بین اتصال اکسترودر های جداگانه و سیستم خلا را ایجاد می کند،مواد نباید با بخارهای داخل و خارج لوله تماس داشته باشند.به این دلیل رسوبات در داخل لوله کشی شکل می گیرد که اجزای بخار هرگز نمی توانند صد درصد از هم جدا شوند.
سوالی که باید در هر مورد مشخص شود،این است که آیا باید با حرارت دادن از رسوب جلوگیری کرد؟یا اینکه لوله ها باید در فواصل زمانی مناسب با اندازه های بزرگتر و مواد مطلوب جایگزین شوند؟
رسوبات با گذشت زمان در لوله ها افزایش می یابد.لایه اضافی در لوله عایق را ایجاد می کند،به این معنی که میزان رسوبات با گذشت زمان کاهش پیدا می کند.این اجزای گاز باید در بالا دست پمپ های خلاء جدا شوند .
جداسازی بالادست یا فیلتر های ورودی پمپ خلاء
پمپ های خلاء باید ازآسیب ناشی از اجزای فرایند محافظت شوند.در ساده ترین حالت اجزای فرآیند،رسوبات جدا شده از لوله های جمع آوری هستند.اگر مایعات بطور خاص از لوله در نقاط جمع آوری تخلیه نشوند.مایعات به طور مثال میعانات باید در بالا دست پمپ های خلاء جمع آوری شوند.جداکننده بسیار کاربردی فیلتر ایستاده است،که از پمپ های خلاء در برابر ناخالصی های جامد و مایع فرآیند محافظت می کند .در سیستم های خلاء مرکزی دو فیلتر ایستاده وجود دارد.که به کاربران اجازه می دهد در حین تعمیر و نگهداری به فیلتر ایستاده دوم تمیز شده تغییر حالت دهند.
خلاء در فرآیند مختلف گاز زدایی خشک کردن ،انتقال در صنعت پلاستیک استفاده می شود.

گاز گیری اکسترو با استفاده از پمپ وکیوم دستگاه تزریق

در حین پردازش ترموپلاستیک ها در اکسترودر ذوب شده و در قسمت پیچ اکسترودر گاز دهی می شوند.
خلاء برای استخراج اجزاء گاز و بخار از مذاب استفاده می شود .همه مواد کم مولکولی برای به دست آوردن ترموپلاست با کیفیت و مطلوب با سطح صاف تر،استحکام بیشتر ویژگی های عایق بهتر و نرخ گازدهی کمتر استخراج می شوند
جدول باکالیبراسیون(مشخصات)
مواد پلاستیکی که در اکسترودر ذوب و گاز دهی شدند،به صورت پروفیل های پیوسته روی میز کالیبراسیون پردازش می شوند.به طور معمول این پرفیل ها به صورت لوله یا پروفیل های مختلف فنی کاربرد دارند.و از آنها برای پنجره ها مجاری کابل،لوله های پزشکی و غیره ساخته می شوند .
مواد پلاستیکی در قالب منفی مکش می شوند یک فیلم آب بین قسمت داخلی قالب و قطعه کار،دائمابرای اهداف روان کننده و خنک کننده، ایجاد می شود .و به طور پیوسته توسط پمپ خلا استخراج می شود.

کف کردن EPS پمپ وکیوم دستگاه تزریق


برای تولید بلوک ها و قطعات قالب گیری شده،دانه های پلی استایرن از پیش منبسط شدن،ابتدا توسط یک دمنده کانال جانبی در قالب دمیده می شوند.سپس با بخار تحت فشار قرار می گیرند.در نهایت آنها پلیمریزه می شوند و به قطعات قالب گیری پخته می شوند.

برای جلوگیری از تغییر شکل در این فرایند که برای بلوک های بزرگ ۳-۴ دقیقه طول می کشد.قطعات باید سرد شوند.خلاء اعمال شده بر روی این قطعات تضمین می کند که انها شکل خود را حفظ کنند. و آب به سرعت تبخیر می شود. گرمای تولید شده در فرآیند تبخیر از قطعه کار خارج شده و در نتیجه سرعت خنک سازی را افزایش می دهد.

خشک کردن با پمپ وکیوم دستگاه تزریق


قبل از آنکه گلوله ها در اکسترودر بیشتر پردازش شوند،یک نوار نقاله پنوماتیک آنها را به خشک کن منتقل می کند.که از طریق آن یک سیستم مدار بسته در گردش است.هوای موجود در خشک کن رطوبت گلوله ها را جذب می کند.و سپس توسط یک عامل رطوبت سنج آنها را به خارج تخلیه می شود.

سیستم های انتقال پنوماتیک با پمپ وکیوم دستگاه تزریق


در مراحل مختلف فرآیند تولید گلوله های پلاستیکی باید از مکانی به مکانی دیگر منتقل شوند.این فرایند را می توان به صورت خودکار و با استفاده از یک سیستم انتقال پنوماتیک تسریع کرد.یک خط لوله از نقطه شروع تا مقصد کشیده می شود.و به پمپ خلا یا کمپرسور متصل می شود.هوای موجود در خط لوله با مواد منتقل شده بارگیری می شود.سیستم به گونه ای طراحی شده است که پمپ خلا یا کمپرسور،سرعت هوای کافی را برای برداشتن و رساندن مواد بدون رسوب در لوله کشی به مقصد داشته باشند.
از آنجا که سیستم انتقال پنوماتیک گلوله های پلاستیکی گرد غبار زیادی ایجاد می کند سیستم فیلتر نیز توصیه می شود.
مونومرهای گازی تولید شده استخراج و فشرده سازی گاز وینیل کلراید را انجام می دهند.پی وی سی وینیل کلرید مایع تحت فشار در اتوکلاو پلیمریزاسیون می شود. تا پی وی سی در طول تولید پلیمریزه شود.سپس پمپاژ،فشرده و مایع می شود.

ما سیستم های خلاء مرکزی و پمپ وکیوم دستگاه تزریق را برای گاز زدایی از پلاستیک ،مطابق با نیاز شما طراحی و تولید می کنیم

سیستم خلاء مرکزی با دبی 400 متر مکعب بر ساعت و مخزن 2000 لیتری ایستاده زاگرس
سیستم خلاء مرکزی با دبی ۴۰۰ متر مکعب بر ساعت و مخزن ۲۰۰۰ لیتری ایستاده زاگرس پمپ وکیوم دستگاه تزریق

تولید پمپ وکیوم روغنی زاگرس وتعمیر انواع پمپ وکیوم تک مرحله ای و دو مرحله ای روغن
تعمیر انواع پمپ وکیوم دستگاه تزریق تک مرحله ای و دو مرحله ای در زاگرس وکیوم پمپ

جهت خرید و تعمیر پمپ وکیوم دستگاه تزریق با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید